Етикети

, , ,

Решението й бе твърдо като многовековна скала.

„Доста е странно наистина — помислила си тя, — на двайсет и две години се влюбих за пръв път в живота си и да се случи да е в жена.“

— Понякога си толкова сладък. Като Коледа, летните ваканции и новородено кученце, всичко наведнъж.

Дръпнах пердето и видях Луната, безмълвно скитаща по небето като някое бледо, добро сираче.

Изостанала съм от себе си, сякаш истинското ми „аз“ е влак, който не мога да догоня.

— Според мен повечето хора живеят в измислен свят. Аз не правя изключение. То е нещо като трансмисията в автомобила. На човека е нужна такава трансмисия между него и суровата действителност. Когато светът те притиска с цялата си тежест, ти използваш лоста, за да превключиш на скорост, която ще ти позволи да понесеш тази тежест. Така запазваш крехкото си тяло. Разбираш ли за какво говоря?